Managementul relațiilor cu clienții (CRM)

CRM-ul Odoo vă permite să urmăriți pistele și oportunitățile. Vă puteţi personaliza ciclul de vânzare, să controlaţi datele statistice şi prognozele şi să configuraţi automatizarea campaniilor de marketing pentru a va îmbunătăţi performanţele în vânzări.

Desfăşurarea campaniilor de marketing

Automatizează prelucrarea pistelor utilizând campanii de marketing

Generarea pistelor

Integrează diferite servicii web, ca emailuri şi formulare online, pentru a genera automat piste

Localizarea pistelor şi oportunităţilor

Organizează echipa de vânzări, fluxulul de vânzări şi urmărește pistele şi oportunităţile până la comanda de vânzare

Planificarea întâlnirilor şi agenda telefonică
Urmăreşte eficient oportunităţile: calendarul public al întâlnirilor, jurnalul convorbirilor și al  sarcinilor în vânzări
Sincronizarea cu Outlook și Thunderbird

Sincronizează emailurile cu CRM-ul Odoo şi creează piste noi pe baza mailurilor

Statistici în timp real

Obţine prognoze exacte pentra analiza activităţilor din vânzări