Managementul achizițiilor

Generaţi şi urmăriţi cu uşurinţă comenzile, administraţi informaţiile furnizorilor, controlaţi procesul de recepţie şi verificaţi facturile furnizorilor. Puteţi înregistra livrări parţiale, în aşa fel încât să puteţi urmări produsele care mai rămân de livrat pe comenzile dvs, şi puteţi genera înştiinţări în mod automat. Funcţiile Odoo de reaprovizionare permit sistemului să genereze texte de comenzi automat, sau puteţi să îl configuraţi pentru a rula un process suport dictat de nevoile curente de producţie.

Analiză personalizată

Analizează performanţele furnizorilor utilizând raportarea flexibilă: întârzieri în livrare, reduceri de preţuri, etc.

Controlul recepțiilor

Prin controlul inventarului administrează comenzile întârziate, controlul intrărilor prin linii de comenzi şi controlul calităţii

Creaţi-vă propriile produse

Permite personalizarea informaţiilor referitoare la produsele care vor fi introduse

Propuneri automate

Generează propuneri automate de achiziţii în funcţie de nivelul stocului, vânzări, etc.

Urmărirea furnizorilor

Urmăreşte toate mişcările şi tranzacţiile legate de un anumit furnizor cu ajutorul funcţiei "Istoric"